Zoho CRM, de oplossing voor het MKBZoho CRM biedt de oplossing voor veel bedrijven. Inmiddels wordt het verkoop- en klantregistratiepakket gebruikt door zo’n tienduizenden bedrijven in het MKB en telt het wereldwijd miljoenen gebruikers. CRMstrategen is een gecertificeerde partij die voor steeds meer bedrijven Zoho CRM succesvol implementeerd. Het Zoho CRM systeem biedt u tal van handige functionaliteiten. Het bevat tools voor relatiebeheer, lead-management en web-integratie, maar u kunt er ook uw taken, events, en customer calls in kwijt. Bovendien kunt u ermee facturen en rapporteren. Dit zijn zaken die verder gaan dan alleen het bijhouden van uw klantgegevens. Met het Zoho CRM bespaard u veel tijd, zodat u uw aandacht volledig op ondernemen kunt blijven richten. Wat is CRM?Waar staat CRM eigenlijk voor? CRM staat voor Customer Relationship Management, vrij vertaald ‘klantrelatiebeheer’. CRM staat voor de gehele strategie rondom het krijgen en behouden van klanten en relaties. Een CRM-systeem is een IT-oplossing om de verkoop en/of klantrelaties te managen. Het werken met een goed CRM verbetert uw verkoopprestaties en stroomlijnt de processen zodat u efficiënt werkt.
Bereikte resultaten na het implementeren van Zoho CRM:
Wat doet CRMstrategen?Voornamelijk helpen wij klanten bij het implementeren van Zoho CRM. Efficiëntie (gemak en tijdsbesparing) en effectiviteit (klantvriendelijkheid en groei) zijn hierin twee leidende resultaten. Daarbij creëren we managementinformatie zodat bedrijven inzicht krijgen in bedrijfsprestaties. Deze combinatie van structuur en inzicht is voor ons de sleutel tot bedrijfsgroei. Meer weten? Ga naar onze Zoho CRM pagina –> www.crmstrategen.nl/diensten/zoho-crm |
https://www.crmstrategen.nl |
Goed artikel? Deel hem dan op:
Gerelateerde berichten:
- De werkzaamheden verbeteren Als klant wil je dat een bedrijf op ieder moment van de dag bereikbaar moet zijn. De wens van de klant is om het bedrijf...
- Lees hier alles over de klantenservice van grotere bedrijven bereiken Bepaalde situaties vereisen vaak de hulp van een menselijke medewerker van de klantenservice. Maar tegenwoordig maken bedrijven het vaak niet gemakkelijk om het nummer van...
- De beste Haagse slotenmakers De beste Haagse slotenmaker word je niet zomaar als bedrijf want er zijn veel concurrenten. Jarenlange ervaring en expertise is nodig om de beste te...
- Vitaliteit in uw organisatie Vitaliteit informatie is zeer belangrijk in het bedrijfsleven en in het persoonlijke leven. Vitale mensen halen meer uit zichzelf, zijn doelgerichter, zichtbaar beter in balans...
- Een vegetarisch schema volgen, waar begin je mee? Vegetarisch eten mag dan misschien heel goed voor je zijn, maar zonder vast schema loop je het risico dat je een aantal belangrijke voedingsmiddelen en...
- Wanneer draait jouw webshop goed? Wil je weten of jij het eigenlijk wel goed doet met jouw website? Of denk je dat het beter kan. Wil je hier wat meer...