Coronavirus: reizigers die op reis zijn, zijn op drift geraakt terwijl naties uit havens ontslaanLiners met een groot aantal geïnstalleerde reizigers blijven op de hoge oceanen gestrand.
Het Noorse juweel, dat onder de vlag van de Bahama’s vaart, heeft geen toestemming gekregen om aan te meren in Frans-Polynesië, Fiji, Nieuw-Zeeland en Australië en stuurt momenteel naar Amerikaans-Samoa om bij te tanken. In Pago worden in ieder geval geen reizigers van de boot toegelaten en het is verward waar reizigers uiteindelijk mogen landen. Op welke manier zal het coronavirus de grondmarkt en huiskosten van Australië beïnvloeden? Begrijp meer Er zijn ongefundeerde berichten dat de boot op Hawaï mag blijven, waar reizigers mogen vertrekken. Bekijk dat op Marinetraffic24 Er zijn geen bijbehorende of bevestigde gevallen waarbij coronavirus gereed is. De boot, met een limiet van meer dan 2.000 reizigers, verliet Sydney in februari. Hoe het ook zij, naarmate de naties hun grenzen voor alle gasten sluiten, of het aantal verzendingen van reizen beperken, komen de zeeschepen tekort in havens waar ze zullen worden erkend. Reclame Australië heeft het vervoer over de hele wereld gedurende 30 dagen beperkt, terwijl de regering van Nieuw-Zeeland heeft gemeld dat reisvaartuigen de regionale wateren al meer dan een kwartier niet mogen binnenvaren. Landen in de Stille Oceaan hebben de toelating voor boten om te billetten een tijdje afgewezen. De MS Braemer, die reizigers met coronavirus gereed heeft, is ook op zoek naar een plek om aan te meren in de nasleep van een paar deelhavens in het Caribisch gebied. Vier reizigers en één teamdeel hebben positief geprobeerd de infectie te behandelen, terwijl nog eens 20 reizigers en 20 groepsleden, waaronder een specialist, in opsluiting zijn na het vertonen van griepachtige manifestaties. Word lid van The Flyer: week na week reismotivatie, rechtstreeks naar u gestuurd Begrijp meer De Braemer ligt ongeveer 25 mijl ten zuidwesten van Freeport op de Bahama’s vast, in het vertrouwen dat de ruimte van buurtspecialisten voedsel, brandstof en klinische voorraden aan boord zal nemen. Twee specialisten en twee begeleiders worden eveneens aangenomen om het klinisch personeel te helpen. ‘Al onze proviand liggen op de kade in Freeport’, zei schipper Jozo Glavic. ‘Ze zijn er sinds gisteren. We zitten vooralsnog krap om ruimte te hebben voor transport. We gaan nergens heen totdat we de klinische staf gereed hebben en deze voorzieningen verschijnen. ‘Ik kan u onthullen dat onze omstandigheid voortdurend wordt bekeken als het toppunt van kritiek tussen de Britse regering en ons administratief centrum. Tot dat moment, als u het niet erg vindt om voor mij vast te houden en mijn groep. “ De eigenaar van de boot, Fred Olsen Cruise Lines, zei dat de organisatie een poging deed om “strategische gesprekken” te voeren, zodat bezoekers bij de eerste gelegenheid konden landen en naar huis konden gaan. Ziektebestrijding aan boord van verzendingen is problematisch gebleken. Een paar dagen in februari was de gedoemde Diamond Princess, die in de haven van Yokohama, Japan in afzondering werd gebracht, na verbroken situaties waarin ze klaar waren geïdentificeerd, de op één na grootste opflakkering van het coronavirus ter wereld, achter het grondgebied van China. Tijdens een veertien dagen geïmplementeerd isolaat werden ongeveer 700 geïnstalleerde individuen besmet en zeven schopten tegen de emmer. Het isolaat werd overgegeven en het team en de reizigers landden eindelijk (de meesten werden nog eens twee weken in hun land van herkomst geplaatst). De Golden Princess, die Melbourne op 10 maart verliet, keert terug naar Australië. Hoewel drie reizigers zijn geïsoleerd door de PCP van de boot, zijn er geen bevestigde gevallen klaar. Eén reiziger veroorzaakte coronavirusachtige bijwerkingen, terwijl twee anderen de afgelopen twee weken contact hebben gehad met een bevestigde zaak voordat ze aan boord gingen. |
https://marinetraffic24.com/nl/ |