De meeste zorgverleners zijn – net als jij waarschijnlijk – het liefst zo min mogelijk tijd kwijt aan administratieve handelingen. Logisch! Je hebt er immers voor gekozen met mensen te werken. Of je dat doet als oefentherapeut, ergotherapeut of GGZ-medewerker; het is jouw passie om mensen te helpen. Tegelijkertijd moet je allerlei gegevens bijhouden. Voor de cliënten, verzekering, boekhouder en jezelf natuurlijk. Een passend softwareprogramma kan je ondersteunen. Incura praktijksoftware voor de zorg integreert belangrijke functies als agenda, boekhouding, EPD, facturatie en meetinstrumenten. Uitgangpunt van de Incura programmeurs is de zorgadministratie tot een absoluut minimum terug te brengen. Het werk van de developers is nooit klaar. Ze blijven op zoek naar nieuwe functionaliteiten en proberen van het pakket echt een hulpinstrument te maken voor de praktijkinrichting fysiotherapie of logopedie. Boekhouden met iMuis OnlineNeem de boekhouding. Binnen Incura doe je die in iMuis Online. De belangrijkste eigenschappen op een rij.
Nieuwe klanten krijgen van Incura een opstartgesprek van een uur. Alle tools worden uitgelegd en toegelicht. Je hoeft voor deze stoomcursus niets te betalen. Heb je daarna nog vragen, dan vind je het antwoord beslist in een van de handleidingen op de website van Incura. Minimumeisen voor hard- en softwareOm met Incura te kunnen werken, moeten jouw apparatuur en besturingssysteem aan minimumeisen voldoen. Qua hardware:
Qua software:
|