ABNY
Image default
Bedrijven

Het compleet inrichten van een bezoekerscentrum

Bijna alle bezoekerscentrums en informatiecentrums worden gewaardeerd naar het aantal bezoekers die zij jaarlijks ontvangen. Hoe meer bezoekers, hoe meer geld er beschikbaar komt vanuit de organisatie of vanuit sponsoring. Vandaar dat het van enorm belang is om je bezoekerscentrum optimaal in te richten. Zonder geld hou je immers het bezoekerscentrum niet overeind. 

Bezoekers- en informatiecentra opzetten

In het bezoekers- en informatiecentrum wordt de bezoeker geïnformeerd over een specifiek onderwerp of onderwerp. Bij Bruns staan ​​we bekend om het opzetten en implementeren van bezoekers- en informatiecentra. Zowel informatief als interactief. Bij Bruns hebben we verschillende disciplines zoals interieurontwerp, multimediaproductie en grafisch werk. We kunnen de volledige verantwoordelijkheid nemen voor de bereikte algehele situatie. Zo kun jij je focussen op contentontwikkeling.

Informatiecentrum

Een informatiecentrum geeft informatie over de flora en fauna in de natuurgebiedenomgeving. Het laat bezoekers ook kennismaken met attracties in een bepaalde plaats of gebied. Of geeft daarnaast informatie over het productieproces van een product of specifieke dienst. De kunst is om een ​​duidelijke informatieoverdracht in het informatiecentrum te realiseren. Natuurlijk geschikt voor alle type bezoekers. Deze bezoekers leggen de informatie in het verhaal op hun eigen manier uit. Daarom heeft de diversiteit aan toeristen een bepaald niveau nodig. Een bezoeker wil korte maar duidelijke informatie. Een andere bezoeker heeft een duidelijke voorkeur voor meer diepgaande informatie. Bruns zoekt in elk verhaal naar het inhoudelijke niveau zodat het in de informatieoverdracht op de juiste manier kan worden verwerkt, zodat het informatiecentrum voor iedere bezoeker toegankelijk is.

Bezoekerscentrum

De focus van het bezoekerscentrum ligt meestal op de uitwisseling van ervaringen en gevoelens. Hierbij gaat het om het prikkelen van de zintuigen en emotionele vraagstukken. Alleen door te reageren op deze aspecten van mensen kan communicatie boeiend, fascinerend en gedenkwaardig worden. Zodra de verhalen tot leven komen, zullen bezoekers ze pas onthouden.

Je kunt ook spectaculaire, verrassende en betekenisvolle ervaringen creëren. Het bezoekerscentrum ontvangt toeristen op een unieke manier en stimuleert hun interesse in aanverwante onderwerpen. Ook in dit werkveld staan ​​ervaring en interactie centraal bij Bruns.

https://www.bruns.nl/