Gestanste stickers zijn een van de populairste sticker opties. Vraagt u zich af waarom? Wat maakt ze speciaal? Kunt u ze zelfs toepassen op uw marketing en branding? En zo ja, hoe werkt dat dan precies? Wij zijn hier om al deze vragen en meer te beantwoorden. Na het lezen van dit artikel, zult u een die cut sticker expert zijn en klaar om ze in actie te zetten. Voordat we beginnen, laten we eerst even op een rijtje zetten wat gestanste stickers zijn en waarom ze perfect kunnen zijn voor uw bedrijf. Wat zijn gestanste stickers?U kunt zich het product waarschijnlijk wel voorstellen als u termen hoort als heldere stickers of holografische stickers. Echter, die cut sticker klinkt enigszins dubbelzinnig. Dat komt omdat “gestanst” niet verwijst naar een specifiek materiaal. In plaats daarvan beschrijft het de manier waarop een sticker wordt gesneden. Hierdoor blijven de mogelijkheden onwijs groot en is zelfs een doming sticker een optie. Wij snijden een gestanste sticker rond de vorm van uw ontwerp. Dit kan elke vorm zijn die u kunt bedenken. In wezen is een gestanste sticker een op maat gemaakte sticker. Waarom gestanste stickers gebruiken?“Omdat ze werken” klinkt misschien lui, maar wat kunnen we zeggen? Ze werken! Kijk naar bedrijven als Vans. Zij gebruiken al tientallen jaren gestanste stickers als onderdeel van hun marketing. De unieke vorm van hun “Vans Off The Wall” logo laat het merk opvallen. Stickers spreken ook hun doelgroep en de bredere skatecultuur aan. Hetzelfde geldt voor techreus Apple. De vorm van hun logo vertegenwoordigt de kernwaarden van het merk. Een gestanste sticker volstaat om deze associaties op te roepen. Dus waarom zou je deze succesverhalen niet gebruiken als blauwdruk voor je campagnes? 3 manieren om gestanste stickers te gebruiken voor uw bedrijfGestanste stickers zijn een veelzijdig en functioneel marketinginstrument dat lang meegaat. Wat ze onderscheidt van andere sticker producten is hun unieke vorm. Met onze tips kunt u die eigenschap in uw voordeel gebruiken, ongeacht de branche waarin u werkt of de grootte van uw budget. Tijd om te duiken in onze top drie manieren om gestanste stickers te gebruiken. 1. Branding op hoog niveauStickers zijn gemaakt om gezien en gedeeld te worden. Dat alleen al maakt ze tot het perfecte marketinginstrument. Je kunt ze voor vele doeleinden gebruiken, zoals product branding, premium verpakkingen, veiligheidszegels en prijskaartjes. Allemaal gerelateerd aan uw product, wat uitstekend is. Maar waarom breidt u de envelop niet uit en gebruikt u uw gestanste stickers om zichtbaarheid voor uw bedrijf te genereren? Deze truc kent geen grenzen. Je moet gewoon nadenken over je doelgroep. Voor bezorgdiensten zijn dit waarschijnlijk stedelijke professionals die vaak tijd doorbrengen in de stad. Voor uw markt kan dit er heel anders uitzien. Ga na waar u uw doelgroep kunt vinden en ga plakken. Gestanste stickers zijn hiervoor ideaal omdat je hiermee elke ruimte kunt bedienen, ongeacht de grootte of vorm. 2. Unieke visitekaartjesHet is tijd om B2B wat liefde te tonen. Je spreekt misschien met klanten, leveranciers of zelfs potentiële investeerders, afhankelijk van je branche. Of misschien hebt u een paar zakelijke en netwerkevenementen gepland voor 2022? Deze verplichtingen kosten tijd en energie. Het laatste wat u wilt is vergeten worden zodra mensen het evenement verlaten. Dit is uw kans om niet zomaar een bedrijf te zijn, maar om een indruk achter te laten die beklijft (nee, niet een die blijft hangen. Er zijn grenzen aan die woordspeling). In plaats van het zeventiende visitekaartje van de dag te zijn, wees de eerste sticker. 3. Geschenk voor de klantEr is nog een truc bij het uitdelen van gratis stickers. Het is nogal een grote truc. Wil je het horen? Oké, maar gebruik het verstandig. Stickers vervagen de grenzen van marketing. Als we een gratis sticker krijgen, doen we die niet af als reclame. In plaats daarvan zijn we dankbaar omdat we het zien als een geschenk. Dit is een van de krachtigste manieren om stans stickers te gebruiken voor uw bedrijf. En een die is geworteld in een psychologisch concept genaamd het wederkerigheidsprincipe. Twee dingen gebeuren wanneer we investeren in het geven van geschenken:
Customer lifetime value komt neer op de relatie die de klant heeft met een merk. Hoe meer waarde een bedrijf toevoegt, hoe groter de kans dat zij tot aankoop overgaan. Het schuldgevoel kan een beetje manipulatief klinken. Maar het beschrijft alleen dat we de gunst willen terugbetalen nadat we een geschenk hebben ontvangen. In een zakelijke context kan dit uw verkoop verhogen of positieve mond-tot-mond reclame. |
https://www.domingstickers.nl/doming/ |