Het hebben van een eigen website wordt niet langer beschouwd als een luxe. Het is een noodzaak en al helemaal als je een bedrijf hebt. Met kosten die in een neergaande economie neerkomen, is “goedkoop” goed, maar “gratis” is nog beter. Het hebben van een gratis zakelijke website is niet alleen een geweldige manier om enorme kosten te besparen, maar is ook de beste manier om jezelf te promoten. Mensen wenden zich niet meer tot het telefoonboek of de kranten. Jouw publiek is 24/7 online en ze zijn elke dag op zoek naar jouw diensten. Bij het gebruik van een gratis website builders als bijvoorbeeld JouwWeb is het noodzakelijk dat zij hun klanten het volgende aanbieden: Professioneel, uniek ontwerp, geen advertenties, geavanceerde functies en hulpmiddelen Bekijk de video handleiding
Als je een bedrijf vindt dat deze must-haves aanbiedt, geef ze dan een kans en test het water. Vergeet niet dat ze jouw bedrijf moeten verdienen, net zoals jou hard werkt om zaken te verdienen aan jouw klanten. Bepaal of ze aan jouw verwachtingen voldoen en jouw merk vertegenwoordigen zoals je hebt aangegeven te doen. Als alles in orde lijkt, blijf dan actief met jouw website, en begin met het bereiken van een bredere markt. Enkele “Dos en Don’ts” in het runnen van jouw zakelijke website Netwerken en linkbuilding zijn allemaal onderdeel van het werk dat nodig is om een succesvolle zakelijke website te runnen, maar maak dit niet te ingewikkeld. In een artikel gepubliceerd via The Huffington Post waarschuwt de auteur bedrijfseigenaren om hun website niet te overspoelen met links die hun potentiële klanten in “surfschok” zullen sturen. Als je jouw website schoon en vrij van ergernissen houdt, zal dat betere resultaten opleveren in het houden van mensen in jouw website. Immers, als je in een winkel ging en het had borden overal geplaatst en rommel in de gangpaden, zou je willen blijven? Jouw website, jouw merk en jouw reputatieVergeet niet dat jouw gratis website niet alleen een “online visitekaartje” is voor mensen om naar te verwijzen; het is jouw identiteit als professional. Wees selectief in welk bedrijf je gaat samenwerken om jouw website te bouwen. Je legt immers jouw identiteit, merk en reputatie in hun handen. |
https://www.bestewebsitebuilder.nl/reviews/ |